johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 1 december 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 1 december 2014 21:25

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen brädde en macka att ta med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,stoppa ner mackan,maten ,yoggin,T-shirten ,sen tog på mig skor,jacka,vantar,mössa,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetskläder,skor,sen tog min matlåda,macka,Yoggi,la i kylen,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen gick med frukten,sen gick med en till med frukten,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack julmust,sen tog hand om disken,sen torka mikrovågsungnarna,sen tog hand om disken,sen sluta,gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,matlådan,sen gick till bussen,sen tog bussen till maxi,handla,sen gick jag hem till mig,min kille till sig,sen koka kaffe,drack kaffe,åt godis ur min kalender,sen kom min kille,sen åt jag kvällsmat,sen gick han hem,åt kvällsmat,sen gick vi ut,gick ,sen gick jag hem till mig,han till sig,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards