johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 22 december 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 22 december 2014 21:34

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till Jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,laddare,sen gick ner,borsta håret,sen stoppa ner yoggin,mackan,sen tog på mig skor,jacka,vantar,mössa,sen tog väskan,sen gick ut iförrådet,tog en färdigrätt,sen låste,sen la inne nyckeln,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog färdigrätten,mackan,yoggin,la ikylen,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen städa vi lådor,sen åt frukost,drack te,sen fortsätte städa lådor,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack julmust,sen tog hand om disken ,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläde,skor,jacka,vantar,mössa,sen tog väskan,sen gick jag,min kille i stan,sen gick jag,min kille på väla,sen fika vi på väla,sen åt han på väla,sen hängde med mig hem ett litet tag,sen gick an hem,sen åt vi kvällsmat,sen såg jag film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards