johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 18 december 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 18 december 2014 21:36

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,laddare,sen stoppa ner mackan,yoggin i väskan,sen tog på mig skor,jacka,vantar,mössa,sen gick ut iförrådet,tog en färdigrätt,stoppa i väskan,sen la inne nyckeln,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen la inne mackan,yoggin,färdigrätten ikylen,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen gick upp med en beställning,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost,drack te,sen gjorde jag,en till salladerna till lunchen som andra åt,sen gick,hämta en beställning,sen villa benen lite,sen tog hand om disken,sen värmde min färdigrätt,sen åt vi lunch,drack vatten,sen kolla film på min iPad,sen la den i väskan,sen torka borden,mikrovågsungnarna,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen drack kaffe,sen åkte vi till väla,sen Ikea,sen åkte vi hem,drack glögg,åt pepparkakor,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen åt vi kvällsmat,sen duka av,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards