johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 december 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 6 december 2014 23:29

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen körde min killesbror oss ner till knutpunkten,sen tog vi bussen till Ullared,sen fika i Ullared,sen gick,kolla,lite på kläder,sen gick till restaurangen,sen åt vi lunch,drack läsk,sen åkte ner,sen åkte ner med vagnen,sen gick,kolla på,filmer,cd skivor,lite annat ,sen gick vi till kassorna,betala,sen gick lite iaffären,sen lämna kassarna i bussen,sen åt på Burger king,sen gick till bussen,sen tog bussen till Helsingborg,sen hämta min killesbror oss,sen lämna dom mig,sen packa jag upp varorna,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen gick upp,tog kort på det jag köpte,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards