johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 30 januari 2013 20:28

   Denna filmen fick jag med idag:)

 
 
Av johanna Karlsson Maltby - 30 januari 2013 20:26

   Här är svenssonsvensson säsong 4 avsnitt 8-13 den fick jag med idag:)

Av johanna Karlsson Maltby - 30 januari 2013 20:23

   Här är svenssonsvensson säsong 4 avsnitt 1-7 den fick jag med idag:)

Av johanna Karlsson Maltby - 30 januari 2013 20:18

   Här är svenssonsvensson säsong 1 avsnitt 7-12 som jag med beställt på ginza , fått idag:)

Av johanna Karlsson Maltby - 30 januari 2013 20:15

   Här är svenssonsvensson säsong 1 avsnitt 1-6 som jag beställde på ginza fick den idag:)

Av johanna Karlsson Maltby - 30 januari 2013 19:53

  hej idag gick man upp vid 7.00 , sen åt frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,sen håret,sen tog på sig yterkläder,gick till bussen,sen sätt lite i uppbehållsrummet,sen hade vi billi,snacka om saker vi hade gjort,kolla på våran egna rum vi gjorde,sen snacka om saker man kunde göra av skräp,sen hade vi rast,sen kolla vi på vår dator saker man kunde göra av skräp,sen åt vi lunch,sen hade vi siw,smaka marmelad på macka,sen byta vi om , jag skala potatis,sen byta vi om ,gick, hade musik där kolla vi på artister från gamla melodifestivaler,sen sluta vi där, hade tillvall då hade man bollsport,där spela vi basket,sen halv fyra sluta vi,sen tog man bussen hem,sen hemma käka man chinamat,sen  drack man kaffe,sen kom mossan,fassan,syrran hem med mina filmer jag hade beställt det kommer bilder på dom snart,sen åt vi räkmacka ,drack läsk, jag har kollat på filmen andra sidan häcken,ska snart se svenssonsvensson säsong 1 avsnitt 1-7 imorgon kommer jag blogga igen hade bra alla vi hörs imorgon igen sen kommer jag blogga ifebruari med.

Ovido - Quiz & Flashcards