johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 19 januari 2013 23:44

  här är fifa 13 jag köpte på gamestop på famillia idag.

Av johanna Karlsson Maltby - 19 januari 2013 23:39

  här är ett par hifbyxor jag köpte på intersport på väla idag .

Av johanna Karlsson Maltby - 19 januari 2013 23:23

  hej idag vakna jag 11.47,sen la, drog mig isängen vid min ipad,sen gick upp ,åt frukost,borsta tänderna,sen spela jag med mossan på min ipad,sen vid 2 åkte jag , min syrra,fassa till familla fassan köpte en skidhjälm,skidglasögon till sig ,jag köpte godis,engeridricka till mig på city gross,sen på gamestop på famillia köpte jag fifa13,sen åkte jag fassan,syrran till väla på intersport köpte pappa pjäsor,jag ett par hifbyxor,sen åt jag lax,ris när vi kom hem,sen spela jag fifa men behövde lite hjälp med fifa så smsa min kille så kom han hem till mig,hjälpte mig,sen åt jag kvällsmat,sen spela jag fifa till 22.36,nu ser jag film i går såg jag film såg kullamannen,sen spela fifa 2006 cup till halv tre , sen la mig , nu ser jag film ser eva,adam det kommer bild på fifa13,på hifbyxorna det var allt från johanna vi hörs i morgon ha det bra hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards