johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 24 januari 2013 20:28

  hej idag vakna jag vid sju något,åt macka,sen klädde på mig yterkläder,sen gick till bussen,åkte buss till skolan,var framme vid 8 något,snacka med min kille i telefon,sen baka jag,en annan bröd i hop ,sen gjorde vi muffins,sen åt vi spaggeti,köttfärsås i skolan,sen hade jag rast till 12.10,sen diska jag iköket,sen plocka jag upp ur diskmaskinen,sen torka disken,torka i mitt kök,sen duka till 7 styckna,vi smaka muffinsen,sen byta vi om,sen tog ut bröden,sen skrev jag,sandra 3 saker vi skulle göra på gympan,sen hade vi gympan,sen hade vi motsion på gympan,sen spela vi tjejer innebandy,jag en kompis vann mot dom andre med 9-0 ,sen sprang vi mellan inneybandklubbor,sen gick vi,ducha,sen tog jag bussen hem,sen tog lite lungt hemma,sen bowla idag,sen hämta pappa mig,min kille där,sen ducha jag,sen åt , sen strök jag kläder,nu ser jag solsidan vi hörs i morgon hade bra hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards