johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 23 januari 2013 20:05

  hej idag vakna jag 06.35 , sen tog på mig,sen åt frukost,sen tog på mig mina yterkläder,sen gick till bussen,stog,vänta på den, sen hade vi billi , hade terori till 9.00 , sen hade vi rast till 9.45,sen gjorde vi nyckelringar,sen åt vi lunch, det var potatis,falukorv,sen hade vi rast till 12.10,sen hade vi siw,plocka upp diskmaskinen,sen gjorde vi chokladpudding,sen stoppa jag ner i diskmaskinen,sen gick vi,byta om , sen gick vi till musiken,på musiken spela vi,sen hade jag bollsport ,sen sluta jag,vänta på bussen ,var hemma 16.01,sen åkte mina föräldrar,syrra till väla,då gjorde jag kaffe till mig själv,åt glass,sen plocka upp diskmaskinen,sen plocka ner i diskmaskinen,sen bädda min säng,sen såg film,sen åt spaggeti,köttfärs,sen gick ut,gick med min kille,nu ser jag film,ska snart lägga mig hade bra alla vi hörs hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards