johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 18 januari 2013 21:11

  hej igår baka jag,gjylsimme bröd tillsammans,sen baka jag jitterbugg med blåbär i ,sen diska vi, sen hade vi musik,sen idrott,sen hade jag bowling,idag vakna jag vid sju något,åt frukost,sen tog bussen,sen hade vi kärnämne , vi fika , hade matte,svenska,gjorde nuttidsfrågor,sen på första rasten drack jag cocca cola,sen var vi i lilla köket,där ställde jag inne disk i diskmaskinen,sen gick vi till villan,där städa vi badrummet sånt ska vi få lära oss bra,kunna när man flyttar hemme ifrån,sen gick jag till bussen,åkte den hem,sen åt jag en korv hemma,sen gick till min kille,sen gick hemme från han,då åt vi ris,lax,laxsås,sen gick jag till maxi,handla engeridricka,tre choklad,nu ser jag film den tröjan ni ser på mig är min nya hiftröja jag fick när jag fylla år,det var allt från johanna vi hörs imorgon hade bra.

Ovido - Quiz & Flashcards