johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 26 januari 2013 20:53

  hej idag ringde min kille,väckte mig sen la man i sin säng,drog sig lite,sen gick upp,åt frukost,drack oboy,sen sätt man vid ipaden,snacka med sin kille i telefon också beställde jag 2 ego biljetter,sen hämta vi ut biljetterna,sen gick vi,köpte vars 2 cheesburgare,sen gick vi till oj,köpte läsk,godis,sen gick vi inne på bion , såg reklamen,sen börja filmen jag,min kille såg filmen ego,sen när den var slut gick vi till bussen,tog den hem,sen hemma sätt jag på min ipad,sen sätt i gång solsidan säsong 2,disc 2 ,sen åt jag taco,sen såg jag malmbergsdag på stjärorna på slottet,sen lill-babsdag,nu har jag sett klart solsidan säsong 2,disc 2,nu ska jag fortsätta se stjärnorna på slottet,sen sätta på solsidan säsong 2,disc 3 hade bra alla  vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards