johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 31 januari 2013 21:38

  hej idag gick man upp vid 7.00 , tog på mig kläder,sen åt frukost ,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på sig yterkläder,sen byta till kökskläder,vänta utan för stora köket jag,en kompis var i tid så vi tog ner stolarna från borden,sen hade vi siw,då börja jag,gjylsime göra våran kakor vi gjorde klart degen till kakan,sen 9.40 till 10.00 hade vi rast , sen efter rasten gjorde jag kakan ,innan rasten gjorde jag deg,sen när jag hade ställt inne kakan i ugnen,sen gjorde bröd,sen jäste dom , då tog jag hand om all min disk,ställde inne den idiskmaskinen , sen gick vi,åt lunch också efter lunch rasten grädda jag mina bröd,sen hade vi idrott innebandy,sen ducha jag , sen halv fyra sluta jag,sen tog jag bussen hem,sen såg jag lite av svenssonsvensson säsong 1 1-6 , sen körde pappa mig till bowlingen,sen bowla jag fem till sex,det gick bra,sen ducha jag,sen fortssätte jag svenssonsvensson säsong 1 avsnitt 1-6 , sen åt grönkålssoppa,sen såg lite av svenssonsvensson igen,sen smsa min kille , sa han vänta vid cykelvägen då tog jag på mig jeans,långarmadtröja,sen gick jag,min kille ut,gick,nu ser jag svenssonsvensson säsong 1 avsnitt 1-6 hade bra alla vi hörs i morgon alla.

Ovido - Quiz & Flashcards