johannakarlssonmaltby

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

idag

Av johanna Karlsson Maltby - 30 januari 2013 19:53

  hej idag gick man upp vid 7.00 , sen åt frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,sen håret,sen tog på sig yterkläder,gick till bussen,sen sätt lite i uppbehållsrummet,sen hade vi billi,snacka om saker vi hade gjort,kolla på våran egna rum vi gjorde,sen snacka om saker man kunde göra av skräp,sen hade vi rast,sen kolla vi på vår dator saker man kunde göra av skräp,sen åt vi lunch,sen hade vi siw,smaka marmelad på macka,sen byta vi om , jag skala potatis,sen byta vi om ,gick, hade musik där kolla vi på artister från gamla melodifestivaler,sen sluta vi där, hade tillvall då hade man bollsport,där spela vi basket,sen halv fyra sluta vi,sen tog man bussen hem,sen hemma käka man chinamat,sen  drack man kaffe,sen kom mossan,fassan,syrran hem med mina filmer jag hade beställt det kommer bilder på dom snart,sen åt vi räkmacka ,drack läsk, jag har kollat på filmen andra sidan häcken,ska snart se svenssonsvensson säsong 1 avsnitt 1-7 imorgon kommer jag blogga igen hade bra alla vi hörs imorgon igen sen kommer jag blogga ifebruari med.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2016 17:47


  hej alla ny har jag gått över till noum.com vi hörs där alla 780414376 noum.com/johanna93 ...

Av johanna Karlsson Maltby - 12 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag  nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick ut i tvättstugan,sen gick inne til...

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner matlåd...

Av johanna Karlsson Maltby - 10 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,fruk...

Av johanna Karlsson Maltby - 9 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner matlådan,mackan,yoggin, la i väskan,sen tog på ...

Ovido - Quiz & Flashcards