johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under januari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 2 januari 2013 22:45

  hej idag var jag med sofia hemma hos mig vi var ute,gick,sen var jag med emil,sofia vi såg film , sen käka jag kvällsmat, sen såg jag stefan,krister,drack julmust , sen spela jag på mitt playstasion , sen såg jag på film igen sen stängde jag av filmen , la mig hade bra hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 1 januari 2013 14:07

  hej igår fira vi nyår med mormor,morfar vi åt god mat, såg på smällar, grevinnan,betjänten på tv , sen smaka man en rosa champange den var ej så god drack pommac istället, jag såg grabben igraven brevid på tv , la mig klockan halv fyra , sov till halv ett idag, sen gick jag upp,käka frukost, nu bloggar jag hoppas 2013 blir ett bra år idag ska jag fortsätta se jönssonligan,dynamittharry på film på mitt rum ,sitta vid min ipad ,kolla bloggar det kommer bilder på raketer från igår,ett filmklipp,bilder på champange,pommac men det kommer snart godfortsättning på er alla vi hörs kanske

senare ikväll annars imorgon efter jag har varit på väla med mormor,handlat mina pressenter hade bra alla hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards