johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 25 december 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 25 december 2015 22:32

  Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog täcket,det,sen gick inne till min lägenhet,sen bädda sängen,sen gav katternamat,sen plocka upp i tvättstugan,sen tog inne kattskålarna,kattlådan,sen såg film,sen kom min mormor,morfar,morbror,sen åt vi julmat,drack julmust,sen gick inne till min lägenhet,gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt godis,dracck julmust,sen gick vi en rund tur,sen gick inne till mina föräldrar,sa hejdå,sen åkte dom hem,sen gick inne till min lägenhet,såg film,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards