johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 13 december 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 13 december 2015 21:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen såg film,sen kom min farmor,farfar,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack julmust,sen drack kaffe,åt pepparkakor,sen gick ut,starta en maskin,sen gick inne till min lägenhet,tömde kattlådorna,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack julmust,sen drack glögg,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,gav katternamat,sen såg solsidan,sen såg färdig solsidan,sen såg albert,herbertsjul,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards