johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 18 december 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 18 december 2015 22:46

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,tömde kattlådorna,bädda sängen,sen starta en maskin tvätt,sen gick inne till min lägenhet damtorka,sen gick inne till mina föräldrar,fika,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,damsuga,sen gick inne till mina föräldrar,passa nova,sen åt vi lunch,drack jucie,sen gick ut,hämta kläderna,sen gick inne till min lägenhet,hängde upp tvätten,sen diska,sen spreta ut grannen,sen såg film,sen kom min kille,hans mamma,hans bror,hans brorstjej,lämna julklappar till mig,sen körde dom vidare,sen gick jag inne,duscha,sen tog på mig klälder,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack julmust,sen gick inne till min lägenhet,gav katternamat,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards