johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 1 december 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 1 december 2015 21:30

  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner ipaden,färdigrätten,kaffemuggen,mackan i väskan,sen tog på mig skor,jacka,sen tog väskan,sen körde mig till bjuv stastion,sen gick till busshållsplatsen,sen tog ersätningsbuss,sen hoppa av,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog färdigrätten,ipaden,kaffemuggen,sen låste skåpet,sen tog färdigrätten,mackan,la i kylen,sen la ipaden i lådan,sen la kaffemuggen på bänken,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,sen torka bänkarna,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack läsk,sen torka borden,mikrovågsugnarna,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen låste skåpet,sen hämta pappa mig,sen körde vi,hämta min bror,sen körde vi hem till gården,sen gick inne till min lägenhet,sen koka kaffe,sen gick ut i tvättstugan,tvätta,sen gick inne till min lägenhet,drack kaffe,sen gick inne till mina förädlrar,tog glögg,pepparkakor,sen gick inne till min lägenhet,sen drack glögg,pepparkakor,sen såg julklaendern,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack jucie,sen gick inne till tvättstugan,hängde tvätt,sen gick inne till min lägenhet,hängde tvätt,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards