johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 december 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 19 december 2015 23:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav mina kattermat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen släppte ut katterna,sen tog på mig skor,jacka,sen låste dörren,sen gick till bjuv stastion,tog bussen till knutpunkten,sen tog tåget till malmö,sen ett tåg till ystad,sen gick vi i ystad,sen åt lunch,drack läsk,sen gick i ystad,sen tog vi tåget till malmö,sen öresundståget till helsingborg,sen tog bussen till bjuv köpentrum,sen handla,sen betala,sen gick hem till mig,såg film,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,hämta maten,sen gick inne till mig,åt kvällsmat,drack julmust,sen såg film,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards