johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 24 december 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 24 december 2015 23:30

  Hej idag vakna nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen dammsuga,sen flytta soffan,sen tömde kattlådorna,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen flytta ut saker i tvättstugan,sen gick inne till mina föräldrar,sen kom gästerna,sen gick inne till min lägenhet,såg kalle anka,sen gick inne till mina föräldrar,sen åt julmat,drack julmat,sen gick inne till min lägenhet,sen kom tomten,sen dela vi ut julklappar,öppna dom,sen gick inne till mina föräldrar,åt gröt,sen gick inne till tvättstugan,gav katternamat,sen gick inne till min lägenhet hämta mitt täcke,det,tog inne till mina föräldrar,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards