johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 december 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 12 december 2015 22:30

      Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,sen körde vi till mormor,morfar,sen  baka vi pepparkakor,sen drack glögg,åt julgodis,sen åt lunch,drack julmust,sen åkte vi hem,sen gick inne till min lägenhet,lämna inne saker,sen gick inne till mina föräldrar,pynta hos dom,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen såg film,sen åt godis,drack julmust,sen såg film,sen såg julstök med lasse kroner,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards