johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 28 november 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 28 november 2015 22:30

            Hej idag vakna vi åtta,sen gick vi upp,tog på oss kläder,sen gick vi till matsalen,åt frukost,drack kaffe,sen gick vi till hotellet,borsta tänderna,håret,sen gick låste hotellet,sen åkte vi spårvagn ,sen gick,kolla var arenan la,sen kolla var dom hade spelat inne andra avenyn,sen åkte spårvagn till slottskogen,kolla på sälerna,pingvenerna,sen åkte vi till nordstan,såg om där fanns nånstans att äta,sen gick vi till kinaresturangen,åt dagens,drack läsk,åt efterätt,drack kaffe,sen gick vi till nordstan,gick lite,sen köpte jag en flistjöja,sen tog vi spårvagn till den hållplasten där paddan gick,sen åkte vi paddan,sen gick vi på liseberg,sen åkte vi upp,kolla,sen åkte vi ner,sen såg vi ice showen,sen la jag en tjuga,sen vann ett marabouchoklad,sen gick vi runder lite,kolla,sen gick vi inne på burger king,åt kvällsmat,drack läsk,sen gick vi lite inne på liseberg,sen vann min kille ett marabouchoklad,sen åkte vi tillbaka till hotellet,sen duscha han,sen packa jag upp mitt marabouchoklad,la i min väska,sen duscha jag,sen tog på mig nattline,sen borsta tänderna,sätt i scenan,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards