johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 november 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 14 november 2015 22:42

Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen  gav katternamat,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen såg film,sen tog på mig skor,jacka,sen gick till tåget,sen tog tåget inne till helsingborg,sen åkte vi upp till grafitti,åt bakad potatis,drack läsk,sen gick vi till bogards,köpte godis,dricka,sen gick vi till biografen,sen gick inne på toa,sen gick inne på bion,sen såg film,sen var den slut halv fyra,sen gick jag ner till tåget,sen tog tåget till bjuv,sen gick resten av vägen hem,sen la godiset i skåpet,sen gav katterna mjölk,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack julmust,sen gick inne till min lägenhet,sen åt godis,drack julmust,sen gav katternamat,sen åt godis,drack julmust,såg sverige,sen såg när dom pratade om matchen,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards