johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 7 november 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 7 november 2015 23:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen  gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne tillmin lägenhet,borsta tänderna,håret,sen tog på mig skor,jacka,sen låste min lägenhet,sen gick till bussen,sen tog bussen till väla centrum,sen gick jag,min kille till willys,sen till väla,sen gick vi till harald nyborg,sen rusta,sen gick vi till väla centrum,sen tog vi bussen till bjuv stastion,sen gick resten av vägen hem till mig,sen villa lite,sen laga mat,sen duka fram,sen duka av,sen gav katternmat,sen åt kladdkaka,drack kaffe,sen såg film,sen gick inne,sa godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards