johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 21 november 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 21 november 2015 22:30

    Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen damtorka min lägenhet,sen dammsuga min lägenhet,sen såg film,sen  duscha jag,sen tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack läsk,sen gick inne till min lägenhet,sen koka kaffe,sen drack kaffe,åt kladdkaka,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack läsk,sen såg film,sen såg så mycket bättre,sen såg hur många lingon finns det i världen,sen såg film,sen såg att det snöa ut,sen gav katternamat,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards