johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 22 november 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 22 november 2015 21:30

Hej idag vakna jag 08.50,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,sen byta om till mina vanliga kläder,skor,sen borsta håret,sen sätt på mig värma kläder,sen gick till tåget,sen tog tåget till knutpunkten,sen åkte jag,min kille till malmö,åt,sen gick lite,sen åkte vi till landskrona,gick lite,sen åkte vi till råå,gick på julskyltningen,sen gick på maxi,sen tog ettan till knutpunkten,sen tog tåget till bjuvstastion,sen gick resten av vägen hem,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt till pappa,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna,

Ovido - Quiz & Flashcards