johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 november 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 8 november 2015 21:30

  Hej idag vakna vi nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,tog smör,pålägg,sen gick inne till min lägenhet,sen koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne med smöret,pålägget till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen såg tv,sen byta kläder,sen bad pappa köra mig,min kille till maxi i hyllinge,sen handla jag på maxi,sen gick vi till familla,sen låste jag inne min kasse,sen gick vi inne på hyllinge cash,sen gick vi inne på city gross,handla smör,sen gick till skåpet,låste upp tog kassen,sen gick vi till max,sen åt hamburgare,drack läsk,sen betala det,sen gick vi till bussen,sen tog bussen till bjuv stastion,sen gick hem till mig,sen duscha han,sen diska jag,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen gjorde matt,sen åt vi kvällsmat,drack läsk,sen  gav katternamat,sen såg soldisdan,sen gick inne,sa godnatt till mina förädlrar,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards