johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 29 oktober 2015 22:30

  Hej idag vakna jag 06.15,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt vi frukost,drack chokladmjölk,sen borsta tänderna,håret,sen gick vi till bussen,sen tog vi bussen ner till rådhuset,sen gick till the tivolit,sen tog vi bussen till ullared,sen gick vi i ullared,sen åt lunch,drack läsk,kaffe,sen åkte vi ner,tog vagnen,sen åkte vi ner,sen gick i ullared,sen gick vi ut,betala,sen gick vi till bussen,sen la inne sakerna,sen tog bussen tillbaka till the tivolit,sen körde mamma,pappa,hämta oss,sen körde vi hem min kille,jag gick inne,hämta min väska,en sak jag fått av dom,sen gick till bilen,sen körde vi hem,sen gick inne med sakerna till min lägenhet,sen packa upp sakerna,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack läsk,sen gick inn etill min lägenhet,sen gav katternamat,sen tog kort på sakerna jag köpt,sen såg film,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards