johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 oktober 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 14 oktober 2015 21:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen städa lägenehten,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,hämta en kopp kaffe,sen gick inne till min lägenhet,drack kaffe,sen tömde kattlådorna,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack jucie,sen gick inne till min lägenhet,sen såg tv,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards