johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 27 oktober 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 27 oktober 2015 21:30

  Hej idag vakna jag 06.45,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner ipaden,matlådan,mackan,kaffemuggen i väskan,sen tog på mig skor,jacka,sen tog väskan,sen låste dörren,sen gick till tåget,sen tog tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,keps,sen tog matlådan,mackan,ipaden,kaffemuggen,sen låste skåpet,sen la matlådan,mackan i kylen,sen la ipaden i lådan,sen la kaffemuggen på bänken,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen gick ner till det andra cafeet,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack läsk,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen la sakerna i väskan,sen tog väskan,sen låste skåpet,sen gick till tåget,sen tog tåget till bjuvstastion,sen gick resten av vägen hem,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen diska,sen veck tvätt,sen tömde kattlådorna,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack läsk,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen packa ner sakerna,byta jacka,sen  gick inne till min föräldrar,sa godnatt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards