johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 13 oktober 2015 21:30

  Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen gav katternamat,sen  såg film,sen gick inne till mina föräldrar,åt glass,sen svara på en sak,sen gick inne till min lägenhet,såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,sen dela inelver,sen åt lunch,drack jucie,sen gick inne till min lägenhet,diska,sen såg film,sen såg tv,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack jucie,sen gav katternamat,sen gick inne till min lägenhet,tog saker,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,såg tv,drack kaffe,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards