johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 23 oktober 2015 22:44

  Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner ipaden,matlådan,mackan,la i väskan,sen tog på mig skor,jacka,sen låste dörren,sen gick till bilen,sen körde mamma mig,min bror till tåget,sen tog vi tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog  matlådan,mackan,ipaden,sen låste skåpet,sen la matlådan,mackan i kylen,sen la ipaden i lådan,sen tog kassan,tog betalt av kunder,sen åt frukost,drack kaffe,sen torka borden,sen tog det lungt,sen åt vi lunch,drack läsk,kaffe,sen soppa golvet,sen tog hand om disken,sen ställde tillbaka allt,sen tog hand om disken,sen sluta vi,sen slängde arbetskläderna i tvätten,sen byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen låste skåpet,sen gick till tåget,sen tog tåget till bjuvstastion,sen gick resten av vägen hem,sen gick inne till mina föräldrar med posten,sen gick inne till min lägenhet,sen koka kaffe,sen åt kaka,drack kaffe,sen såg tv,sen tvätta,sen såg tv,sen hängde upp tvätten,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack läsk,såg idol,sen gick inne till min lägenhet,gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,såg fortsättningen av idol,sen sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,såg tv,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards