johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 11 oktober 2015 21:30

  hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen diska,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,sen åt glass,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen tömde kattlådorna,tog bort torrtvätt,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg film,åt choklad,drack läsk,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack läsk,sen såg tv,sen gav katternamat,sen såg tv,sen gick inne,sa godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,såg tv,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards