johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 27 januari 2016

Av johanna Karlsson Maltby - 27 januari 2016 21:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen tog väskan,sen tog på mig skor,jacka,sen låste dörren,sen gick till bilen,sen körde mamma mig till läkaren,sen var det klart,sen körde hon mig till jobb,sen byta jag om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog kaffemuggen,sen låste skåpet,sen drack kaffe,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen låste skåpet,sen gick till tåget,sen tog tåget till bjuvstastion,sen gick resten av vägen hem,sen gick inne till min lägenhet,lämna sakerna,sen gick inne till mina förädlrar,åt lunch,drack jucie,sen drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack läsk,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,gav katternamat,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards