johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 17 januari 2016

Av johanna Karlsson Maltby - 17 januari 2016 21:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen åt frukost,drack kaffe,sen diska,sen gick ut,starta en maskintvätt,sen gick inne till min lägenhet,sen tömde kattlådorna,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack läsk,sen gick inne till min lägenhet,sen byta kläder,sen gick vi till ica supermarket,handla,sen betala,sen gick resten av vägen hem,sen gjorde tacopaj,sen gjorde sallad,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen diska,sen gav katternamat,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdag hade bra alla vi hörs imorgon hälsningarJohanna.

Ovido - Quiz & Flashcards