johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av johanna Karlsson Maltby - 4 januari 2016 23:00

  Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen diska,sen bädda sängen,sen damtorka,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack jucie,sen fortsätte,sen  dammsuga,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen åt glass,drack läsk,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack läsk,sen gick inne till min lägenhet,diska,sen såg the stig helmer story,sen gick inne,sa godnatt till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen fortsätte se the stig helmer story,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards