johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 januari 2016

Av johanna Karlsson Maltby - 16 januari 2016 22:30

 Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen åt frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig skor,jacka,sen gick vi till tåget,sen tog tåget ner till knutpunkten,sen tog 22an till stadium,min kille köpte 2 saker,sen gick vi till väla,sen köpte jag mobilfodral,sen en th-shirt,sen gick vi till ikea,sen åt lunch,drack läsk,sen gick vi till coop,handla,sen betala,sen tog vi 22an ner till knutpunkten,sen tog tåget till bjuvstastion,sen gick restten av vägen hem,sen gjorde tacopaj,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen  gav katternamat,sen gjorde chokladpudding,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen åt chokladpudding,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen  gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards