johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av johanna Karlsson Maltby - 3 januari 2016 22:30

  Hej idag vakna jag halv tolv,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack oboy,sen borsta tänderna,håret,sen gick vi ut,gick,sen gick hem till han,sen såg film,sen åt lunch,drack läsk,sen tog väskan,sen tog bussen ner till knupunkten,sen tog tåget till bjuvstastion,sen gick resten av vägen hem,sen gick inne till mina föräldrar,sa hej,sen gick inne till min lägenhet,sen såg tv,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen gick inne till min lägenhet,sen gav mina katternamat,sen såg film,sen drack varm choklad,sen såg film,drack läsk,åt choklad,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards