johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 juli 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 30 juli 2015 22:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,bädda sängen,gav katterna mat,sen gick ut,starta en tvättmaskin,sen damtorka,sen damsuga,sen åt lunch,drack jucie,sen hängde upp tvätten,sen diska,sen drack kaffe,åt chokladpudding,såg tv,sen såg lotta på liseberg på tv4play,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen gav katterna mat,sen såg allsång på skansken på svtplay,åt godis,drack läsk,sen såg film,åt godis,drack läsk,sen gick inne,sa godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards