johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 juli 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 19 juli 2015 22:30

  Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick till tåget,sen tog tåget till helsingborg,möte min kille,sen tog vi tåget till malmö,sen buss till trelleborg,sen åt,drack läsk,sen kolla saker i affärer,köpte saker,sen tog bussen till helsingborg,sen tog jag tåg hem,min kille hängde med mig hem,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg vi tv,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 19 juli 2015 22:30

  Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick till tåget,sen tog tåget till helsingborg,möte min kille,sen tog vi tåget till malmö,sen buss till trelleborg,sen åt,drack läsk,sen kolla saker i affärer,köpte saker,sen tog bussen till helsingborg,sen tog jag tåg hem,min kille hängde med mig hem,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg vi tv,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards