johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 juli 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 14 juli 2015 23:30

  Hej idag vakna jag halv nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen packa ner dricka,godis i väskan,shorts,sandaler,sen kom en,lämna hundar,hämta oss,sen körde hon oss hem till dom,sen tog vi bussen där i från ner till knutpunkten,sen båt till helsingör,sen tåget till nivå,sen tåget till klampenburg,sen gick till bakken,sen sola jag mig,dom andre åkte en blöt karusell,jag kolla på,sen låste vi inne väskorna,sen gick på toa,sen åkte dom karusall,mamma gav mig pegnar åkte 2 karusaller,sen gav hon mig pengar igen,jag testa ett chokladhjul men det gick inte bra,sen åt vi kvällsmat,drack läsk,sen gick lite till,sen åt jag glass,sen drack kaffe,sen testa ett chokladhjul till,sen gick vi,hämta väskorna,sen åkte killarna billar,sen gick vi mot tåget,sen tog tåget till helsingör,sen sprang till båten,sen tog buss till dom vi var på bakken med,sen körde hon oss hem,hämta sina hundar,sen sa jag godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 14 juli 2015 23:30

  Hej idag vakna jag halv nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen packa ner dricka,godis i väskan,shorts,sandaler,sen kom en,lämna hundar,hämta oss,sen körde hon oss hem till dom,sen tog vi bussen där i från ner till knutpunkten,sen båt till helsingör,sen tåget till nivå,sen tåget till klampenburg,sen gick till bakken,sen sola jag mig,dom andre åkte en blöt karusell,jag kolla på,sen låste vi inne väskorna,sen gick på toa,sen åkte dom karusall,mamma gav mig pegnar åkte 2 karusaller,sen gav hon mig pengar igen,jag testa ett chokladhjul men det gick inte bra,sen åt vi kvällsmat,drack läsk,sen gick lite till,sen åt jag glass,sen drack kaffe,sen testa ett chokladhjul till,sen gick vi,hämta väskorna,sen åkte killarna billar,sen gick vi mot tåget,sen tog tåget till helsingör,sen sprang till båten,sen tog buss till dom vi var på bakken med,sen körde hon oss hem,hämta sina hundar,sen sa jag godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards