johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 24 juli 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 24 juli 2015 22:30

hej idag vakna jag halv sex,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack chokladmjölk,sen gick inne på min killesrum,tog min tandborste,sen borsta tänderna,håret,sen tog väskan med allt,sen gick vi ner till parkeringen,sen körde emils bror oss till stugan,sen lämna väskorna,sen åkte vi bil till ullared,sen handla vi i ullared,sen fika vi,drack kaffe,sen handla vi lite till,sen åt vi lunch,drack läsk,sen handla,sen gick ut,betala,sen gick vi till bilarna,sen åkte till stugan,sen bada vi,sen villa lite,sen grilla vi,åt korv med bröd,sen gick jag,emil ut,gick,sen gick vi tillbaka till stugan,sen la mig,villa,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards