johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 juli 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 11 juli 2015 22:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen diska,sen såg tv,sen sätt vid ipaden ,sen åt lunch,drack läsk,sen hjälpte till att bära höballar,sen pausa,sen tog fler höballar,sen pausa,sen tog fler höballar,sen pausa,tog fler höballar,sen var vi klara,sen gick inne till min lägenhet,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen mata kattern,sen gick innet till mina föräldrar,åt kvällsmat,sen gick inne till min lägenhet såg tv,sätt vid ipaden,åt godis,drack läsk,sen såg tv,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards