johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 27 februari 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 27 februari 2015 22:24

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog mobilen,sen gick ner,borsta håret,sen åkte vi bil till lassarett,tog blodprov,annat,sen åkte bil hem,sen drack kaffe,åt kanelbulle,sen bädda sängen,sen packa,sen strök kläder,sen hängde upp tvätt,sen åt lunch,sen såg film,sen åt kanelbulle,drack kaffe,sen såg film,sen snacka med min kille,sen åkte vi ner till stan,sen gick vid pålsjöbadet,sen gick till stan,sen åkte hem till mig,sen åt kvällsmat,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen såg film,sen sa hejdå till min kille,sen fortsätte,såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards