johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 9 februari 2015 21:44

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,laddare,ipaden,sen gick ner,borsta håret,sen tog min macka,yoggin,maten,ipaden,juicen,la iväskan,sen tog på mig skor,jacka,vantar,mössa,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen tog på mig arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog min matlåda,mackan,yoggin,juicen,la mackan,yoggin,juicen i kylen,ställde min mat framme för den var frusen,la min iPad i en låda,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen la i grönsakerna i kylen,sen gick med frukt till våningarna,sen gick med soppor,sen åt vi frukost,drack jucie,te,kolla film på min iPad,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack jucie,kolla film,sen la ipaden i väskan,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen hängde väskan,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen bädda sängen,sen strök mina kläder,sen åkte jag,min kille,bowla,sen åt kvällsmat,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards