johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 5 februari 2015 21:49

Hej idag vakna jag åtta,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen borsta håret,sen tog på mig jacka,skor,vantar,mössan,sen körde vi ,parkera,sen gick till helsingborgslassarett,sen rönkades jag,sen gick vi tillbaka där vi parkera,sen ringde mormor,morfar,sen körde hem till dom,åt kanelbullar,drack kaffe,sen körde vi hem,sen sätt vid ipaden,sen såg film,sen åt lunch,drack jucie,sen såg film,sen ringde min kille,vi snacka,sen hämta hansbror mig,sen åkte jag,min kille,bowla,sen gick vi till bussen,sen tog bussen hem till mig,sen åt jag kvällsmat,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen såg vi film,sen gick han hem,jag sa hejdå,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra Alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards