johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 23 februari 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 23 februari 2015 21:43

Hej idag vakna jag halv nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,tog mobilen,ipaden,laddaren,sen gick ner,borsta håret,sen tog mackan,yoggin,ipaden,sen la i väskan,sen tog på mig skor,jacka,sen gick ut iförrådet,tog en färdigrätt,la i väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta till arbetskläder,skor,förklädde,sen tog min färdigrätt,mackan,yoggin,ipaden,la kylvarorna i kylen,ipaden i lådan,sen tog hand om disken,sen hämta lådor på våningar,sen gick med en ner till det andra cafeet,torka borden,sen åt frukost,drack te,sen tog hand om disken,sen gick ner med kartonger med en till,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack jucie,sen tog hand om disken,sen sluta,sen byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog min väska med ipaden i,sen gick till knutpunkten,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen bädda sängen,sen sätt vid ipaden,sen gick med min kille till maxi,sen hängde han med mig hem,sen såg vi film,sen åt jag kvällsmat,sen såg vi Ullared,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards