johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 2 februari 2015 21:52

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig skor,jacka,vantar,mössa,sen stoppa ner mackan,yoggin iväskan,sen gick ut iförrådet,tog en färdigrätt,stoppa i väskan,sen la inne nyckeln,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog min färdigrätt,macka,yoggin,la i kylen,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen gick med en ner till caféet,torka borden,så,sen tog varm choklad,sen drack varm choklad,sen gick ut med frukten,sen åt vi frukost,drack te,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack vatten,sen tog hand om disken,sen sluta jag ,gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen villa,sen såg film,sen ringde min kille,sen kom han till mig,sen såg vi film,sen åt jag kvällsmat,sen såg vi Ullared,sen gick han hem,jag sa hejdå,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards