johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 29 november 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 29 november 2014 23:30

  hej idag vakna jag halv nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick vi ner,åt frukost,drack kaffe,sen borsta vi tänderna,håret,sen packa ner allt,sen tog spårvagnen till centralstationen,låsa inne väskorna,kassen,sen tog vi spårvagn till saltholmen,sen tog vi spårvagn till djuren,sen tog spårvagn til nordstan,sen åt vi,sen gick vi till andra avenyn,sen åkte till centralstationen,sen tog ut väskorna,sen tog tågbiljetter,sen åkte vi tillbaka till helsingborg,sen körde hans bror,hämta oss,sen åkte jag hem till mig,dom till sig,sen såg jag,mamma idol,sen packa upp sakerna,sen kolla saker,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards