johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 november 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 2 november 2014 21:44

Hej idag vakna jag halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,gick ner,borsta håret,sen hängde upp tvätt ,sen sätt vid ipaden,sen snacka med min kille i telefon,sen åt lunch,drack läsk,sen tog på mig skor,jacka,vantar,sen gick jag.min kille till hornbach,sen gick vi till Ikea,sen köpte jag en julmust,sen gick vi till busshållsplatsen,sen tog en buss,sen hoppa av vid statena,sen gick till Olympia,kolla hur långt dom hade kommit,sen gick förbi Filbornaskolan,sen gick vi till netto,sen gick jag hem till mig,han hem till sig,sen strök jag mina kläder,sen duscha jag,sen åt vi förrätt,sen tog på mig kläder,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen tog undan efter mig,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards