johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 november 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 8 november 2014 23:29

Hej idag vakna jag elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig skor,jacka,vantar,mössa,sen lyssna på musik,sen gick till fredrikstall,sen gick vi inne hos djuren,sen gick vi till mc donalds,jag åt 2cheesburgare,pommes,drack Cola,sen betala det,sen gick vi till bussen,sen tog bussen till maxi,sen köpte julskum,kola godis,sen gick jag hem till mig,han till sig,sen såg film,sen åt vi kladdkaka,drack kaffe,sen såg idol,sen åt vi kvällsmat,sen såg idol,sen kolla bloggar,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 8 november 2014 00:22

Hej idag vakna jag sju ,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen bräde en macka att ta med till jobb,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,laddare,sen gick ner,borsta håret,sen tog matlådan,mackan,yoggi,stoppa i väskan,sen tog på mig jacka,skor,vantar,mössa,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbets Th-shirt,förklädde,skor,keps,sen tog min matlåda,mackan,yoggin,la i kylen,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog hand om disken,sen gick jag en till ner med vagnar,sen hämta en beställning,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack läsk,sen torka borden,mikrovågsugnarna,sen tog hand om disken,sen slut jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,jacka,vantar,mössa,sen stoppa ner matlådan i väskan,arbets Th-shirten,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen drack kaffe,sätt vid ipaden,sen åt kladdkaka,drack kaffe,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen drack kaffe,såg film med min kille,sen drack läsk,åt godis,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards